18 dec. 2012

10000 sidvisningar

Idag passerade gothtune- bloggen 10000 sidvisningar, jag har för mig att detta var lite av ett första mål för år 1. Det har inte gått ett år ännu.

Jag tror att blogg- trafiken kommer att öka framöver. Nu i starten har jag inte skrivit så mycket, blogg med endast musik ger inte så mycke i sökmotorerna. Har publicerat den första intervjun med Katabazija från Serbien. Fler intervjuer är på gång.

Har även satt ihop olika mixar av musik på mixcloud. Framöver kommer de även att sändas via en radio-station, tvingades snacka lite på svengelska mellan låtarna. Det är väl strax premiär, återkommer så fort jag vet mer.

Avslutar detta inlägg med att posta en intervju med Justin Sullivan, New Model Army. Ganska kul, i intervjun beskriver han Sverige som en stat med mycke kontroll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar